mercoledì 27 maggio 2009

Festa sfarsit de an

Nimic in comun cu serbarile de sfarsitul anului de pe la noi.A fost o totala confuzie,multa lume,cate ceva de baut si de mancat,fara cantecele si poezii,cateva concursuri destinate strangerii de fonduri pentru scoala,la unul din ele a participat si Carlo.Pentru un euro primea o mingiuta de plastic si lovea niste latine goale de suc,apoi primea un pachet surpriza,pe care le-am adus noi,parintii.-aici se odihnea un pic inainte de zbenguiala-se trezise cu chef de joaca....

-isi astepta randul la tras cu mingea....--finalmente ii da banutul educatoarei si...-punct ochit,punct lovit,doua dintr-o lovitura....
-eeeeeeeee vivaaa a primit cadoul surpriza in care a gasit un pistol cu apa....
Foarte bucuros si fericit de ce a gasit ......

7 commenti:

  1. Cand era la gradinita baiatul meu ,intotdeauna au facut un mic spectacol cu cantece, poezii.
    Dar se vede ca nu la toate gradinitele se organizeaza asa...
    Vad ca cei micuti sau distrat oricum!
    te pup!

    RispondiElimina
  2. :) Laura mi-am amintit de serbarile mele.Pupic la voi.Ati crescut.

    RispondiElimina
  3. Nico,asta iarna au facut ceva de genul asta ,un mini spectacol,de fapt erau doua cantecele la casetofon si ei mimau sise roteau in cerc,dar acum nimic...pupici.

    RispondiElimina
  4. Adevarul este ca atunci cand ii erai educatoare si el era ffffff mic adica la 2 ani jumate,nu exagerez cu nimic,dar stia la un moment dat vreo 12 poeziute,plus una de la ina,pe care nu o stia cap-coada.Stia multe si de acasa dar a invatat enorm in primul an de gradi.Pentru asta iti multumesc mereu.Ultima serbare,de fapt ambele,de la mall,au fostun vis,sa te bucuri de ceea ce a invatat in colectiv,timp de un scolastic.Nu zic ca aici nu fac activitati,dar se bazeaza mult pe colorat,decupat...pupici.

    RispondiElimina
  5. Apropo ....cum era aia cu:eu sunt mic si sperios?

    RispondiElimina
  6. Tiii Laura nu mai tin minte poezia.Dar tin minte ca i se potrivea si o spunea cu atata gingasie.
    Ultima serbare de la Mall mi-a ramas si mie legata de suflet.Tin minte ca nu stiam ca o sa iau o pauza de la gradinita si am plans foarte tare de parca era un fel de sfarsit de drum.
    Simteam ca imi pierd o parte din pui.
    Anul in care a fost Carlo la gradi a fost unul din cei mai frumosi ani de educatoarea din viata mea.

    RispondiElimina
  7. Eu sunt mic si sperios
    Lumea zice ca-s fricos,
    .....(mai era o strofa...)
    Ce sa fac nu-i vina mea
    Dar m-ascund dupa perdea.
    Atat imi amintesc....si pentru noi a fost special anul de inceput,poate ca era si ffffff mic si eram incantati de fiecare lucrusor pe care il asimila.Pupici...

    RispondiElimina