mercoledì 16 giugno 2010

Ultima serbare de gradinar

N-am mai postat de un veac...de vina e timpul care mi-a lipsit avand mult de lucru in ultimele doua luni.Am ramas in urma cu pozele de la sfarsit de an scolar(de gradinar,pardon).Au fost doua serbari:una de sectiune,adica li s-au inmanat diplomele de ''licenta'' de la gradi:) si au facut cateva dansuri si cateva cantecele iar cea de-a doua au fost toate clasele impreuna,cu mancare,bautura si muulte jocuri.S-au distrat de minune copiii si parintii au avut o ultima ocazie sa schimbe cateva vorbe,la anul putini dintre ei se regasesc la scoala,din cauza programului diferit pe care fiecare l-a ales.Pentru Carlo,noi am ales ''tempo pieno'' adica sta de la 8 la 16 la scoala,mananca la pranz si isi face temele acolo iar sambata este liber.


9 commenti:

  1. Laura va pup pe amandoi cu tot dragul.
    Nu-mi vine sa cred ce mare e puiutul!
    Noi suntem bine.Sunt si eu de doua luni mamica de Bogdan junior. :)

    RispondiElimina
  2. Am citit de o suta de ori si nu-mi vine sa cred ca esti tu,nu mai stiam nimic de voi,mi-am infranat de multe ori curajul de a-ti trimite un mail sa vad cum sunteti,dar ma gandeam des in ultimul timp oare e totul ok,cum a fost,cum se descurca cu micutul membru.Va pup si eu cu mult drag si nu zic nimic,dar s-ar putea sa tragem o fuga in tara in august.

    RispondiElimina
  3. Felicitari de absolvire! Succes la scoala!

    RispondiElimina
  4. Saru-mana si voua la fel,avem ce povesti la toamna:)pupici.

    RispondiElimina
  5. Laura de data asta nu te iert daca nu ne vedem! :)
    Si eu m-am gandit la voi de o gramada de ori.
    Va imbratisez tare tare.
    Bogdan cel mic e o minune,cuminte si fain.Eu am o problema ca nu renunt la micile mele ocupatii.

    RispondiElimina
  6. Ma bucur tare ca ai baietel cuminte si ne vedem...PROMIT...altfel nu te-as putea aprecia asa de mult,f bine faci,esti o doamna activa,bebele creste inconjurat de dragostea concentrata in timpul tau.Va pup tare si mult succes in noua meserie de mamica,vezi ca acum ai doua locuri de munca:)

    RispondiElimina
  7. Ma uitam cu nostalgie la pozele cu Carlo in ultimul an de gradi.
    Am "renuntat" la gradi si pe viitor o sa fiu definitiv profa la liceu.Da tare greu mi-am luat adio de la meseria de educatoare.

    Clar este o noua meserie si inca una foarte frumoasa.Doamne Ajuta ca a fost totul bine pana acum.

    Abia astept sa va vad.Laura nu o sa uit niciodata felul in care vorbele tale m-au incurajat anul trecut.
    Va imbratisez cu drag,

    RispondiElimina
  8. Pupicei si numai bafta in continuare!

    RispondiElimina
  9. Mersi Kriss si voua multi pupici si multe bucurii.

    RispondiElimina