giovedì 26 febbraio 2009






  • Ce repede se scurge nisipul din clepsidra pe care unii o numesc ''viata''.Nu tot timpul ma simt imbatranita,dar sunt momente cand il vad pe Carlo cum creste,si mi se pare ca nu am facut nimic pana la 30 ani.Cred ca ar mai lipsi o veriga in familia noastra,dar lipseste curajul.Frica asta e ingrozitoare,frica de ziua de maine,frica de pierderea locului de munca si mai sunt si altele.....frica de a nu iesi sanatos.Nu cred ca am fi atat de puternici sa trecem inca o data prin tot calvarul spitalelor,zeci si zeci de internari,sute de analize,interventii chirurgicale,si inca mai sunt probleme.Se pare ca nu vom termina prea curand cu ele.Apare tot timpul ceva nou,dar le vom infrunta pe toate,suntem o adevarata''squadra'' si il avem si pe D-zeu cu noi.Dar nu vroiam sa fiu trista azi,chiar am avut o stare de spirit bunicica,fata de cea din ultimele saptamani.Vroiam sa va arat baietii mei cei dragi si mult iubiti.Sunt de nedezlipit,sunt aliati mai ales cand se negociaza programul de desene animate,sau cand fac treburi de oameni mari impreuna.Tata spala masina si Carlo sterge rotile,nu ma conteaza ca tot timpul ajunge ud din cap pana'n picioare,el l-a ajutat.Sau cand fac un puzzle impreuna,tata pune o piese,apoi Carlo ii spune ca nu se pricepe si il face el.Sau cand ies din supermarket si vad masinutele mecanice,nu se mai opresc pana nu fac macar doua ture.Sau dimineata cand se trezeste,ii spune:''tati fugi la lucru ca se aglomereaza strada si eu tre sa dau la desene''.Sau in parc la fotbal,(daca nu e in parc e in spatele casei),duminica de obicei.Ar mai fi multe de povestit,dar e tarziu ,maine mergem la gradi si ne trezim greu.Ar fi prea frumos sa se bucure toti copiii de tatici ca al nostru,dar noi le dorim asta din suflet.Pe mine m-a marcat lipsa tatalui si poate ca asta ma face sa apreciez orice gest de iubire pe care sotul meu il indreapta spre Carlo,si nu sunt putine.Poate in cativa ani vom avea curajul de a creea o noua fiinta,care sa ne lumineze vietile asa cum o face si Carlo.Cel mai mult el si-ar dori o ''fratioara''.

Nessun commento:

Posta un commento