giovedì 12 febbraio 2009


Se intampla cateodata sa nu ai rabdare,sa fii suparat ,sa ai o problema si faci greseala de nu ati asculta copilul.Cat ar fi de mici ei au ceva de spus chiar daca se exprima in moduri diverse.In urma cu doua zile,venind spre casa,carlo imi spunea ceva de o' 'bucatica de paine'',era parca si un pic trist,dar nu l-am ascultat,importanta zero.Ieri o gasesc pe educatoare plangand,o mamica urla la ea,o alta ii zicea''dar ce esti tu'' era o stare de confuzione,am imbracat copilul si am iesit cat am putut de repede.Azi,intreb si eu ca orice om ce s-a intamplat,credeam ca era vorba de un copil.Educatoarea imi povesteste ca in urma cu doua zile,carlo nu a mancat mai nimic si cum era normal i s-a facut foame dupa putin timp.Ii cere educatoarei un pic de paine,ea merge si ia o bucatica,ii da copilului,iar cealalta cu mult mai tanara,ii smulge bucatica din mana:''si gonfie la pancia'',adica nu era permisa painea ca se umfla burtica.Dar el era nemancat.....Si de aici a izbucnit un adevarat razboi intre cele doua educatoare.Cea tanara a sunat la inspectorat,iar educatoarea cea care le da portia ei de mancare copiilor,care are 25 de ani in invatamant,care aduce de acasa materiale,pt ca avem si parinti ce nu se sinchisesc sa aduca,care e blanda,va trebui sa paraseasca scoala.Am ramas fara cuvinte.Oare chiar merita sa tratam oamenii atat de divers,fara sa ne gandim la consecinte,sa vedem doar ce scrie in regulament.Noi oricum platim masa,destul de scump,adica 5 euro pe zi,iar carlo nu mananca mai nimic,pentru ca nu suporta pastele.El mananca doar fructe si paine,morcovei si rar bastoncini de peste.Iar bucatica de paine era chiar a lui,era portia lui zilnica,nu cerea mancarea unui alt copil.Oricum daca va fi cazul voi merge si la inspectorat pentru a salva postul acestei educatoare;(normal ca nu ma va asculta nimeni).Cam atat pentru azi,maine poate avem ceva mai vesel.........

Nessun commento:

Posta un commento