lunedì 6 aprile 2009

Plantutele mele.....

Astazi vreau sa o bucur pe buna mea prietena cu florile mele ea fiind o mare iubitoare de plante.Ii dedic ei aceasta pagina : -asta e un porumb cu frunze bicolore caruia nu-i cunosc denumirea..........

-asta e o planta careia nu ii cunosc numele dar are frunze frumoase si cum imi plac plantele mai mult pentru frunze.........

-aceasta e o yucca care creste intr-un ritm alert si e planta mea preferata....... oare cum se poate inmulti?


-asta e un puisor de la Camelia ce l-am primit de ziua mea ,l-am adus din Romania si l-am tinut in brate tot drumul.........


-asta e un dragut palmier care acum are o frunzulita noua...

-asta e o violeta de Parma care e plin de bobocei.....

-asta e o kalanchoe cu flori duble pe care am tuns-o si am scos-o pe balcon,vad ca da semne de bucurie ca a venit primavara.........

Cam astea sunt plantutele mele,as mai avea un bambus amarat de care uit mereu sa-i umplu vasul cu apa si a ramas aproape chel...aaaaaaaaaa si pe balcon am semanat mararul si vreau sa incerc si cu niste seminte de leustean.......

Nessun commento:

Posta un commento