venerdì 19 giugno 2009

Atentie...semnalizati!


Aseara,pentru prima data de cand am permisul de conducere,era sa o fac lata.Ma intorceam cu Carlo si amicii lui de la o seara pentru copii si le tot atrageam atentia copiilor sa nu mai urle.Eram foarte preocupata pentru Carlo ca era ragusit si il durea o ureche,ma tot gandeam sa nu faca febra ,altfel joi nu reusim sa facem interventia si sincer...nu mai rezist.In sfarsit....intru intr-o rotunda(a se citi sens giratoriu)si ma incadrez pe banda externa doarece faceam a treia la stanga....FARA SEMNALIZARE...nu-mi sta in obicei,e printre putinele dati cand fac asta,dar nu vreau sa ma scuz...cel de pe banda interioara vroia sa faca pri ma la dreapta,dar ...FARA SEMNALIZARE...pur si simplu,mi-a taiat calea.Cred ca D-zeu m-a oprit la timp si nu s-a intamplat nimic...doar injuraturile de rigoare...eu ma simteam nevinovata,el imi spunea ca nu am semnalizat...ok,plec mai departe si el e obligat sa faca din nou sensul,sa ajunga unde vroia ,dar mereu ...FARA SEMNALIZARE...Cand ajung acasa si analizez situatia,normal ca si eu eram de vina,nu semnalizasem,dar dobitocul,ca nu gasesc un cuvant mai potrivit ar fi trebuit sa se incadreze pe banda externa mai ales ca in strada in care vroia el sa intre era o singura banda...uite asa era sa botesc masina cea noua si nu era de masina cat m-am speriat un pic pentru copii,aveam 3 in spate.In concluzie,vreau sa trag un semnal de alarma pentru toti cei din trafic,normal eu in capul listei...SEMNALIZAREA E SFANTA...si atentie maxima la volan.

Nessun commento:

Posta un commento