sabato 28 marzo 2009

Leapsa Laurei

Ce te face sa te lingi pe degete?

1.Toate tipurile de branza,mai ales branza proaspata de oaie si vaca ,ma refer la cea din Romania.

2.Rosiile ciliegine cu ulei de masline.

3.Salata verde fara de care nu pot trai.

4.Sarmalele cu un pic de afumatura,dar facute cu varza acra.

5.Un gratar de porc bine prajit cu muraturi de acasa.

6.Mozzarela cu masline de orice fel,doar amare sa nu fie.

7.O paine facuta in casa ,dar daca se poate sa o faca altcineva,pe mine ma apuca foarte rar cheful de framantat.

8.Cam toate fructele,dar salivez dupa struguri,pepene verde si banane.

9.Ciorba de burta cu mult usturoi.

10.Pui la gratar cu legume.

11.Mamaliguta cu unt,branza,ou si smantana,stiu ca are foarte multe calorii,dar daca e buna ce sa fac?

12.Toate mancarurile pe care le prepara mama au un gust deosebit,de care nu mi-am dat seama decat acum ca le simt lipsa,mai ales dulciurile.

Poate ca mai sunt dar nu mi le amintesc.

Iti multumesc Laura pentru leapsa si mai ales pentru ca esti foarte draguta chiar daca ne cunoastem de putin timp.Te simt foarte calda si poate vom avea ocazia sa ne cunoastem daca te reantorci in Italia,daca am inteles bine.Te imbratisez cu drag.

Dau mai departe leapsa Arianei , Nicoletei si Margutzei cu mult drag.

2 commenti:

  1. Draga mea Laura iti multumesc mult ca ai raspuns la aceasta leapsa draguta. Sa stii ca si mie mi-e dor de gustul mancarii facute de mama si in general de mancarea de acasa. Mi-ar face o deosebita placere sa ne inatlnim draga mea. Eu sambata viitoare ma intorc in Italia si abia astept. Te pupic dulce draga mea!!

    RispondiElimina
  2. Zilele astea voi pune si eu leapsa pe blog.
    Iti urez o saptamana buna!
    ciao

    RispondiElimina